Доставка и връщане

ОБРАБОТКА НА ПОРЪЧКИ И ДОСТАВКА

 

Поръчките се обработват до 3 работни дни след постъпването им в онлайн магазина.

В случай на забавяне или невъзможност да бъде обработена поръчка по някаква причина, клиентът ще бъде уведомен своевременно чрез email или по телефона.

 

Доставките се извършват в зависимост от избора на клиента чрез куриерски фирми "Еконт" и "Спиди" - до поискване в офис, автомат или до адрес на клиента. Цената за доставката се калкулира според теглото на стоката и тарифите на избрания куриер + отстъпките, които ползва онлайн магазина.

В натоварени дни около празници, черен петък или други обстоятелства е възможно забавяне на доставките от страна на куриерските служби.

 

При избрана опция "Вземи на място от магазин", която е напълно БЕЗПЛАТНА, поръчката се обработва и съхранява 3 работни дни във физическия Зообутик, след което се анулира, освен ако не е направена допълнителна уговорка с клиента по телефон с наш оператор.

 

*БАРФ храните са със специфични условия на доставка, описан подробно под всеки продукт, тъй като са дълбоко замразени и изискват транспорт в хладилни кутии, които се връщат обратно към нас, за наша сметка, а клиентът взима само съдържанието на кутията, не по-късно от 11:00 ч., за да се гарантира правилното съхранение на продуктите и да се избегне размразяването им.

 

 

РЕКЛАМАЦИИ, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

 

Хранителни продукти не могат да бъдат връщани и заменяни!

За всички останали продукти, които клиентът желае да върне или замени, може да се свърже с наш оператор на 0898466427, за да се изясни при какви условия и по какъв начин се извършва връщането/замяната и възстановяването на сумата. Всяко връщане на продукт без дефект или допусната грешка от страна на Зообутика може да се приеме САМО с транспортни разходи, заплатени от клиента и в двете посоки.

 

Имате право да направите рекламация в случай на:

  • Производствени дефекти на стоката;
  • Несъответствие с обявения/поръчан артикул, размер, цвят, вид и т.н;
  • Объркване на поръчката от страна на Зообутика.

Ако това се случи, свържете се с нас на:

тел.: +359898466427; +359890151603, за да уведомите нашия екип за проблема, който имате с продукта, и да се изясни начинът на връщане и възстановяване на сумата.